Måndag 4 maj!

Hejsan Bloggen!
Skulle egentligen ha varit på praktik denna dag, men det struntade jag i. Dels för att Pelle, som jag åker med, inte svarade på de samtalen som jag ringde på för att försöka nå honom i söndags kväll, men också för att man inte kände någon lust. Att bara dra till praktiken för en chansning tänkte jag i och för sig på, men förmodligen får man bara åka med någon då (och då kan man ju lika gärna ha stannat hemma, för då lär man sig ju inte nåt speciellt mycket eftersom man har haft tillräckligt med sådana dagar).

Hade tänkt göra en massa grejer här hemma. Som att gå med pappersinsamling ,resa på rummet, diska mm. Men.. det blev aldrig av nåt av de. Huvudorsaken är att jag blev så snuvig. Det är ju mycket pollen i luften nu så.. Nös och var snorig runt halva dagen, när man är så snorig så vill man inte göra någonting annat än att bara sitta och ta det lugnt, det vill jag lova.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback