Tisdag 10 mars!

Hejsan Bloggen!
Såg när jag skrev titeln att pointblog gav tips på bra och dåliga överskrifter :P Äh.. Originalinläggen kör jag på med datumet. Det tycker jag är bäst. Sen dessa småinlägg som jag kommer skriva nån gång då och då (som i morse), så skriver jag liksom huvudinnehållet i det inlägget.

I dag så har man varit i skolan och haft svenska och religion. Efter det så drog man till McDonalds i Hedemora och åt med en polare. Efter det så hände en grej som jag inte vill ta upp här :)
Berättar det inte eftersom jag inte vill att NÅN ska få reda på det, då jag får det fixat i morgon.. hehe.. Onödigt att berätta då anser jag ^^.

Sedan dess så har jag väl varit hemma vid datorn. Ska väl ta och se över disken nu, om det finns nåt att ta hand om. Annars så ska jag ta hand om lite tidningar som ligger och skräpar på golvet i mitt rum (ja, högen med typ 100 Aftonbladet orkar jag inte röra.. inte än iaf.. men kommer förmodligen bli tvungen att göra det om jag ska flytta till Oslo i sommar).

Nej.. Ni får ha det gött!
Ciao!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback