Söndag 15 mars!

Hejsan Bloggen!
Det känns alltid väldigt skönt när man kommer hem och är klar med tidningarna på söndagarna. Då känner man verkligen att man är ledig resten av dagen (ja.. faktiskt nästan så att man känner att man är ledig tills nästa helg) :P.

Oj oj vad spännade det blev på Melodifestivalen i går kväll. Det var verkligen på håret att Caroline af Ugglas vann. Tur att en något bättre låt vann iaf :P. Den är ju inte så pjåkig ändå.. Malena Ernmans "La Voix". Man satt framför teven och provade på att sjunga lite opera. Gick väl sådär, men så dålig är man inte iaf.

Ja.. Hur gick det med tippningen i går? Tjaa.. Ett rätt fick jag, och det är Sarah Dawn Finers 6:e-plats, den tippade jag rätt. Sen var det ju helt fucket-up att Molly Sandén kom sist :S. Det tycker jag Sofia borde ha gjort (hon kom ju näst sist).

Nåväl.. Jag tror nog det kommer att gå bra för Sverige i år. Om allt kommer gå rätt till. Top 10 tror jag starkt på i finalen i alla fall.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback