Onsdag 4 mars!

Hejsan Bloggen!
I dag har man gjort en del grejer ja.
Först när man vaknade vid 8:40. Då stod jag upp och slösurfade lite på datorn.
Mina rutiner brukar vara: Pointshop -> BDB -> SMHI -> Yr.no -> 1000apor -> Flashback -> Fragbite -> Några bloggar -> NAV -> Lunar -> Pointblog -> Min blogg.
Det är väl de sidor jag är mest på. Just ja, även Piratebay brukar jag gå in på om det är något nytt avsnitt av någon serie som har kommit.

Sen så drog jag till K-feldt, in på expeditionen och fick betygspapper. Sedan åt jag med en gammal klasskompis.
Hade religion (fick reda på att jag hade fått IG på nåt prov som jag gjorde i januari typ) -.-. Smart att kärringjäveln inte säger det tidigare :P
Så fick jag häftet med texter som är för nationella provet i svenska som är den 1 april.

Efter religionen så drog jag ut med Sebbe (som hade några i klassen med sig i bilen varav jag hade en) och åkte runt lite. Till vattentornet bland annat. Sladdade väl lite också.. hihi.. Men i säkra förhållanden givetvis. Är lite väl försiktig anser väl dem :P

Ja, kärringen (som vi har i både svenska och religion) tyckte jg och Zöger såg lite krassliga ut (jag fick mina hostattacker och han sina nysningar) :P. Så.. han sa att nog skulle åka hem, vilket jag då också sa att jag nog skulle göra.
Så.. jag och Zöger pratade rätt länge vid bilarna om bland annat jobbintervjun jag har imorn i Sthlm.. och om lovet.. lite allmänt sådär. Han är väldigt lätt att prata med ändå tycker jag.

Så drog jag sen till Skokanonen också köpte ett par skor för 120:- :D. Var tvungen att ha några vattentäta vanliga skor, eftersom det nog blir en del gående i Sthlm i morgon. Så vill man ju inte bli blöt varje gång man går med reklamen. Stålhätteskorna kan jag ju ha i skolan och så, i och med att det inte blir så mycket gående. Men om jag tar på mig dem för en reklamrunda, så får man ganska snabbt skavsår.. tro mig.. har testat :P

Så var jag in till ÖoB och köpte en energidryck, 3 st MER päron (sånadär 20 cl's) och en Toffifee).
Drog hem. Sen när jag gick igenom papperena som jag har fått och skrivit ut i dag, så kom jag ju på att det vore väl kanske bra att ha betygen från högstadiet med (är väl dem som egentligen är de viktigaste). Så.. gick till Åvestadal till expeditionen och fick 3 ex påskrivna och allt ;) Mötte upp syster där med en kompis, så gick hem tsm med dem (hennes kompis bor ju bara hyreshuset bortanför här... eller ja.. bostadsrätt är det väl.. men.. äh.. skitsamma).

Nej.. Nu har jag verkligen skrivit långt :P. Men det har ju varit en rätt händelserik dag. Och dagen är inte ens slut.
Somnade 3:00 i natt. Så.. fick typ 5½ timmes sömn. Gjorde det lite med flit också, så att man skulle bli trött och sova lätt i natt. Annars så har man väl svårigheter att sova.. med tanke på vad som väntar för morgondagen. Men.. nog tror jag det kommer gå bra allt! ^^

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback