Onsdag 25 mars!

Hejsan Bloggen!
Jaha. Då var det onsdag då. Mitt i veckan.
Det är ju nu det börjar på att speeda upp lite; när man börjar tänka: Är det april eller maj?
Jag har känt de senaste åren att tiden börjar gå lite fortare efter min namnsdag, som var den 20 mars. Fram tills dess så kan man ju nästan dagens datum utantill :P (ja, skiter man i att tänka på vilket datum det är i dag, så går det ju lite snabbare också).

I dag så är det studiedag. Blir nog inte så mycket mer än ta det lugnt. Såg nyss att disken håller på att samla sig lite, så ska väl diska lite sen.
Så står jag inför ett dilemma: Ska jag in till stan och köpa färska goda grillade revbensspjäll ELLER ska jag bara beställa från pizzerian. Det första alternativet finns ju inte alltid, det andra finns ju säkert så att säga.

Så.. Ja.. Får se hur jag gör :P

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback