Lördag 7 mars!

Hejsan Bloggen!
Ja, då var det lördag då då, och vecka 10 snart slut.

Vi har ju bestämt oss, tillsammans med pappa, jag och syrran att vi ska åka till pappa på lördag förmiddagar i stället för fredagskvällen. Vi ska väl prova att köra så nu några gånger och se. Jag hinner ju dels klart med reklamsorteringen i lugn och ro samt så får jag ju fördelen att köra när det är ljust också. Inte för att jag lider nåt speciellt av att köra i mörker, men det är ju faktiskt lite enklare att köra i ljuset.. hehe

Jag har tänkt rätt mycket på, enda sedan jobbintervjun slutade i torsdags, på hur det kommer bli utifall jag får det jobbet. Det blir väl bra visserligen, men man tänker rätt mycket på hur man ska göra saker och ting (vilka saker som måste göras, vilka grejer man ska ta med sig etc).

Nej.. Nu får ni ha det så bra!

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback