Lördag 28 mars & Söndag 29 mars

Hejsan Bloggen!
Det händel inga konstigheter under helgen direkt.
Den enda som har varit "lite mer" onormalt är dock att mamma har haft en kompis här från lördag eftermiddag till söndag. En som hon har pratat i telefon väldigt länge (träffades genom en chatt). Han var mycket trevlig. Kanske det blir något mellan dem sen ;)

Annars så har man väl kämpat på med reklamen och tidningarna. Man gör det nästan numera att tänka. Det går efter rutiner :P Men det är klart... Man känner ju inte sig direkt sådär jätteglad när man ser en massa reklamhögar nere i trappen när man kommer hem från skolan på fredag (eller ännu värre.. efter en 11 timmars praktikdag).

Pratade med mormor under söndagen. Det var faktiskt ett tag sedan. Jag har faktiskt inte tagit upp med sommarjobbet i Norge än med henne. Kände inte direkt för att göra det i går heller (min moster har tydligen haft en del åsikter som hon har sagt till mamma när jag sökte sommarjobbet i Norge). Så... orkade liksom inte krångla med det i går (men såklart så måste jag ju förr eller senare berätta det, hade väl tänkt att göra det nästa gång, vilket blir om en eller två veckor).

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback