Liten snabbis!

Tjenatjena.
Tänkte bara skriva några ord en liten snabbis så här på morgonen.

I morse så körde jag med det att när jag vaknade, så var jag lite trött. Därför så ställde jag klockan på fem minuter till. Man hinner nästan precis somna om innan det ringer igen, men.. man är lite piggare :D. Det brukar jag köra med ibland.. haha

I dag så har jag funderat på att kanske åka till McDonalds i Hedemora efter skolan (som slutar vid 11:20 i dag). Fick ju rabattkuponger av pappa förra gången vi var där. Som att man får en Big Mac-burgare till på köpet vid köp av en Big Mac c/o. Så.. vi får se om det blir nåt av det. Får se hur mycket snö det hinner komma också. Ska ju komma någon centimeter i dag.

Ha det gött, så skrivs vi senare i dag!

Ciao!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback