Fredag 6 mars!

Hejsan Bloggen!
Nej, i dag så tog jag mig ledigt. Hade då inte speciellt någon ork att vakna och köra till Hedemora klockan 4:00. Speciellt inte efter att ha varit i Stockholm hela dagen i går.

I dag så blir det inte mycket gjort. Har bestämt mig flera gånger för att vara lite snäll och ta hand om disken, men det har aldrig blivit av. Man har kommit på andra saker att göra i stället hela tiden.

Det var då väldigt vad ambulanser/brandbilar jag hör hela tiden. Undrar om det är någon storbrand nånstans :O Hoppas inte Konsum. För tid ska jag strax :P

Nej! Om man ska ta och göra nåt annat än att sitta här. Det enda jag har gjort sen jag vaknade kl 9:55 är att ha setat här och varit ute med hunden (det var smärtsamt må ni tro. Jag har då blåsor så det räcker på fötterna.. fast tömda blåsor då.. hehe.. en oskönt de med) :/

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback