Fredag 27 mars!

Hejsan Bloggen!
Jahupp.. Då har man praktiserat i dag med då. Inte lika lång dag i går, men fick ihop 9 timmar ändå.
Körde slagg mellan Avesta-Norberg. Körde de första 5 lassen. Tog ungefär 4 h 20 m. Då stannade vi vid Preem (jag köpte mig en French-grillkorv), sedan så fick Pelle köra lite. Men dock inte så mycket, innan jag satte mig vid ratten igen.. och då ensam. Pelle satte sig i en arbetskamrat bil (Keller's.. Vi körde samma). Det kändes ju såklart mycket friare att köra helt ensam =)
Men han väntade där vi skulle tippa, så satte han sig på passagerarsätet igen. (fick köra runt en timme efter lunch).
Sen när vi kom fram till åkeriet igen, så skulle bil+släp tvättas (ja.. det var ju då bara bil vi har kört i dag). Men det var ju inte vi heller som tvättade, utan det är en som är anställd på åkeriet för att göra det.
Ja.. Sen drog man hem.
Så.. Totalt har jag kört i ca 5½ timme i dag =)

Nu ska jag sortera reklam -.-

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback