Fredag 13 mars!

Hejsan Bloggen!
Ja, då var det fredagen den trettonde igen :O
En månad sedan jag körde upp för lastbil.. och klarade det.. =)
Helvete vilken härlig känsla det var när läraren räckte fram handen, och sa att jag hade klarat det.. ^^

I dag så tog jag mig ledigt från praktiken. Vet att jag hade kunnat gå, men... nä.. vet inte.. Kände ingen lust. Och så hade jag ont i magen när jag vaknade.

Jaha.. Fredag i dag då.. Fredagar betyder reklamsortering för min del. Men jag är nog ändå rätt glad över att jag har kunnat stå ut så mycket med reklamen. Det har ju ändå blivit ett par tusen jag har tjänat. Men mest nöjd är jag nog med Aftonbladsförsäljningen. Där har jag ju tjänat ännu mer ^^

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback