Måndag 1 juni!

Hejsan Bloggen!
Var i Mästerbo i dag då.
Det första på morgonen vi gjorde var att få hjullastar-provet. Tyckte vi satt rätt länge med det faktiskt (det var ju 31 frågor.. men då var kursen anläggningstransporter med också).
Det gick faktiskt okej. Fick 22 rätt, vilket också var gränsen för G :P ;)
Sedan på anläggningstransporter så fick jag 9 rätt (tror 8 av 10 var gränsen). Proven på fordon är faktiskt rätt hårda :/

Sedan blev det lunch. Åkte med Ted och Sebbe och raggade lite runt skolan :P

Under eftermiddagen så körde man truck då. Tränade först lite och läraren förklarade. Sedan gjorde man uppkörningen. Gick rätt bra =) (haha.. läraren gick bort en liten stund faktiskt medan jag körde.. funderade lite på om jag skulle fortsätta eller inte) :P

Så.. Är klar med nästan allt i Mästerbo nu. Det enda som finns kvar är kyl- och frystransporter. Vi fick lite internetadresser som vi ska gå in och kika på och sen ska vi diskutera lite om det på måndag (ledig eller praktik på fredag).
Med svenskan och religionen är man ju klar. Det enda vi gör nu är att kolla lite på film.
Så.. det närmar sig =)

Var in till Hästbackas bildelar i dag i Skogsbo och köpte lite rengöringsdukar (som man torkar i bilen med). Köpte också dukar man kan torka rutorna med (kan ju vara bra att ha). Så.. Nu är bilen lite renare på rutorna och i bilen ^^ (blir ju pollen så snabbt på rutorna) -.-

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback