5,6 juni!

Fredag 5 juni!

Hejsan Bloggen!
Ja, då var man hemma denna dag då =)
Gjorde väl inte så mycket som vanligt. Blev sittandes här framför datorn :P

Reklamen kom under eftermiddagen.. som vanligt.. Det trodde man ju inte förra veckan, att man skulle gå ut med reklam denna helgen också.
Men.. snäll som man är så ställer man väl upp... eller dum som man är.. Mamma tycker ju att jag borde ha krävt dubbel lön :P.. helt fel har hon väl egentligen inte.
Man får rätt ont i ryggen av att sortera reklam må ni tro (nästan så man är tvungen att ta en paus efter lite mer än hälften.. iaf resa sig upp).
Några av de drygaste "reklamsorterna" är Myntet (biobladet.. tunt så inn i helvete) och Dalatrafik busstider för Avesta (de små minibladen.. kommer ihåg första gången jag delade ut reklam, och de ramlade ut ur en massa högar). Uja.. Har delat ut i 1,5 år nu. Men det blir ju definitivt slut med efter denna helgen, för nästa helg så kan jag ju verkligen inte dela ut :P

//Jocke

Lördag 6 juni!

Hejsan Bloggen!
Sveriges nationaldag it is. Men nåt mycket utav den har man då inte märkt av.

Vaknade runt 9 i dag. Antar att det var utav syrran som kom in och väckte mig av att berätta att hon skulle gå ut och sälja Aftonbladet och att jag väl kunde gå ut med hunden på morgonen för att hon hade ont i foten. "- Jaja.." svarade jag lite trött sådär.
Satte mig väl som vanligt vid datorn en liten stund, men sen tvingade jag mig ut med honom (jag slipper ju nu ikväll så.. visst.. är väl skönt att få en liten promenad med hunden, men när man har gått ut med honom i över 1000 gånger minst, så känns det inte direkt lika skoj längre).

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback