3, 4 juni!

Onsdag 3 juni!

Hejsan Bloggen!
Denna dag så såg man vidare på filmen som vi hade börjat kolla på under tisdagen ("Flyga drake" hette ju den).
Tyckte faktiskt den blev bättre efter hälften av filmen. Lite roligt också faktiskt innimellan.
Jag tror jag såg någon liknande film tidigare. Trodde jag hade sett den när jag hörde titeln, men jag kan nog inte minnas att jag har sett just den.

Fick reda på mina betyg för kurserna Svenska B och Religion A också. Trodde faktiskt att jag endast skulle få G på båda kurserna, men fick faktiskt VG på båda :D.
Det som är lite "kul" är att jag har G i Svenska A och VG i Svenska B nu :P (hade väl kunnat få VG på A-kursen också, men var väl för lat antar jag) :P

Ha det gött!
//Jocke

Torsdag 4 juni!

Hejsan Bloggen!
Sista praktikdagen var man på i dag. Ringde Pelle i går och gjorde upp tiden. Han tyckte att det var ett tag sedan nu :P (har ju både varit extra Mästerbo-dagar, sen så har man ju varit sjuk också).

Körde den andra halvan av dagen. Pelle körde först Avesta-Torshälla-Västerås-Avesta, så stannade vi vid Preem och åt korv med mos, sedan så tog jag över och körde samma runda (enda skillnaden var att Pelle körde till Carbomax i Västerås och jag körde till hamnen). Slapp ju också sätta på övningskör-skylt, då jag ju har BECE-körkort nu ;)

Sista dagen som sagt. I morgon fredag är man ledig. På måndag blir det Mästerbo. Sedan är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag. Nästa fredag är det ju avslutning (står på schemat att vi ska praktisera nästa torsdag, vilket ju inte ens finns en chans att göra.. vem fan vill praktisera 10-12 timmar dagen innan avslutningen) :S.. Så.. Endast kursen Kyl- och frystransporter som är kvar nu som vi som sagt ska ha i Mästerbo på måndag.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback