Torsdag 19 februari!

Hejsan Bloggen!

Jag lade ju upp för ett par månader sedan över hur statistiken har sett ut genom åren (med antal bloggord), eftersom jag i stort sett har alla inlägg sparade (både på datorn och på freewebs). Men dock inga från november 2007 till mars 2008 :(. Det föll bort, i och med att jag raderade dem från lunar, sen så kraschade datorn (hade sparat allt på datorn), men i och med att jag inte hade lagt upp dem på freewebs heller så.. försvann dem.

Jag tror inte det är från den tiden då jag lade upp .dok-filer på lunar (lade upp inlägg som jag hade samlat upp i word, och satte upp dem på bifogade filer på lunar.. om det är någon som minns det) ^^
Men är det någon som har ett eller flera inlägg sparade på sin dator (jag vet inte vilka beundrare ni är av min blogg), men jag hoppas att jag kan få tag i de inläggen på nåt vis.

I alla fall.. Det jag skulle komma fram till var att jag faktiskt har halverat i antal ord per månad :/. Det är lite sorgligt egentligen. Eftersom jag faktiskt gillar att blogga och skriva. Det är väl så att man inte tar sig tid till att sätta sig ner och tänka igenom vad man ska skriva. Men.. ja.. Ska väl försöka bli bättre på det.

I går så gymmade jag mellan 16-17 på skolans gym. Har ju extraidrott att ta igen (10 lektioner). Detta var 4:e gången, så.. Har räknat med att jag blir klar vid påsk ungefär. Ska bli skönt att ha de gjorda. Hoppas också att man även klarar Svenska B, och framförallt Religion A, med betyg (svenskan ska väl inte vara några problem.. men.. ja.. man vet ju aldrig). Är iaf nöjd om jag får godkänt i de ämnena.

Har ju läst lite Matte B också. Men det vettefan hur det kommer bli med den kursen :/. Kommer ju hinna klart den om jag jobbar på lite nu under våren, men.. ja.. Man funderar ju på om man verkligen kommer att ha nytta utav ett Matte B-betyg. Så.. ja.. får se hur det blir med den saken.

Sökte två jobb i förrgår faktiskt. Båda från bemanningsföretag, så jag vet inte för vilka åkerier. Det är ju då sommarjobb som lastbilschaufför. Ena i Karlstad, andra i Norge. Man kanske får napp på nån iaf?! ^^
Det för Norge erbjöd delad bostad tillsammans med andra som också åker dit för att arbeta som lastbilschaufför. Det låter både kul, men lite skräckinjagande ändå.
Det för Karlstad stod det inget om bostad. Men det lär väl inte vara några större svårigheter att få tag i en 1:a eller 2:a i Karlstad. Har ju inte så jättestora krav på lägenheten heller. Bara det är i ett någelunda lugnt område med okej hyra och tillgång till internet o teve.
Väljer ju hellre en 2:a än en 1:a. Visst, är väl inte hela världen med en solalkov, men vill nog helst ändå ha ett eget sovrum.


Men.. Det visar sig hur det blir med de jobben. Det beror ju också lite på om jag blir "erbjuden" jobb på Ernst Express eller åkeriet som jag för tillfället praktiserar hos nu, BK Andersson & Söner, som har bulkbilar, som jag har nämnt i tidigare inlägg.

Nej.. Nu har inlägget blivit tillräckligt långt :P

Ha det gött!

//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback