Torsdag 23 april!

Hejsan Bloggen!
Varit i Mästerbo hela dagen i dag.
Under förmiddagen så tränade jag och Zöger på att backa med bil och släp. Vi tog ett annat släp i dag att träna med än vad vi gjorde i måndags, men den är ändå två-axligt (alltså dollyn.. det styrande frampå vagnen... ett-axligt är bara ett par med hjul).

Sedan direkt efter lunch, så tog Zöger UPS:en och ställde sig vid grushögarna, så kom jag med hjullastaren och lastade på 3 lass på bilen. Fast.. tog av fel hög först :P.. Så.. Han fick tippa av det. Jaaa? Vadå? Läraren sa ju: "Det är bara att ta från nån hög" :S. Men.. aja.. Det blev rätt okej lastat faktiskt. Tyngdpunkten litelite för långt fram kanske, men annars helt perfekt ^^.

Efter det så körde vi truck. Vi tränade på en bana man ska köra under truckuppkörningen. Den är då inte lätt kan jag säga. Det är ju då utrymme som man har lite ont om. Det gäller att veta åt vilken sida man ska vara mest åt osv. Jaja.. får se hur den uppkörningen går. Vi ska antagligen ha den nästa vecka, enligt läraren.

Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback