Torsdag 2 april!

Hejsan Bloggen!
Praktikdag i dag då. Har varit till Torshälla två gånger. När man får reda på det på morgonen, så vet man att dagen kommer att bli lång. Det tar ju sin tid att få på banden, och av. Sen i tillägg så ska man ju lassa upp något på vägen hem, för att tippa av på samma område som man får på nya band.

Har kört en del i dag också =). Fick köra Västerås-Avesta-Torshälla-Västerås.
Avesta-Torshälla-Västerås och Västerås-Avesta körde Pelle. Han körde i slutet pga att vi körde kisel = farligt gods. Är lite halvt osäker på om jag får köra då (det tror jag, men övningskör-skylten skymmer isf en av farligt gods-skyltarna bakpå släpet, vilket ju är olagligt. Vi har lagt Övningskör-skylten (en röd sådan då) på en sån bakvänd ID-nummer-skylt för farligt gods (ni vet.. en såndär orange som det står t.ex 48/1408 eller nåt sånt). Så.. ja.. det är väl säkrast att han får köra dårå.
Men har ju fått köra mycket ändå =)

Blir praktik i morgon med. Kör hemifrån 4:30, för att hämta min klasskamrat, som har skrotat sin bil (eller ja.. pantat den) Så.. har fått skjutsa han t/r skolan hela veckan. Han gjorde ju det för mig när jag inte hade någon bil, pga att jag lämnade in den i Brovallen hos någon för att fixa felen som märktes på besiktningen.
Så.. det blir nog att lägga sig rätt tidigt i kväll. Går nog till sängs om två timmar ungefär (vid 21:30). Det blir ju lättare att somna in (ja, inte dö då), kvällen innan den andra praktikdagen, för då är man ju redan så trött eftersom man har varit vaken så länge. Men det är ju inte roligt att sluta sent på fredagar (får se hur sent det blir i morgon). I dag blev det iaf 12 timmar.

Nej.. Ni får ha det så gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback