Onsdag 1 april!

Hejsan Bloggen!
Jaha.. Då var det 31 mars då.... .... hahahaha.. april april.. Det är det första april you dumass.. haha xD

I dag så har man skrivit det skriftliga nationella provet i svenska. Det gick väl rätt bra tror jag. Satt i lite över en timme och skrev (även fast man hade från 8:40-14:30 på sig), men jag ansåg ändå att jag blev klar efter så "kort" tid. Man måste ju inte sitta hela tiden.. hehe.. Men jag tog det ändå lugnt, kollade och läste igenom noga innan jag lämnade in. Man lär väl ändå få godkänt iaf.

Det som är planerat för mig att göra i dag är att ringa 2 nummer. Först ska jag ringa till Skatteetaten i Norge och höra om skattekortet (ringde i går, men då hade de stängt växeln), ringde också en gång tidigare här i förra veckan, men då var det fullt upp med samtal. Så.. ska pröva lyckan strax då. Det som jag undrar lite över är den där ansökan som jag fick med anställningsavtalet från Studentconsulting, det står ju för utländska medborgare, men jag ÄR ju norsk medborgare, så ska fråga lite om jag kan skicka in den i alla fall (för det står "tidligere norsk person nr" i en ruta, men ska ändå höra). Det är ju inte så bråttom ändå med skattekort. Kan jag väl nästan fixa när jag kommer ner dit. Kommer ju ändå inte få norsk lön förrän den 25 juli, men det vore ju ändå skönt att fixa.

Har blivit lite lurad en gång i dag.. och det var på Pointshop. Fick mail från dem där det stod att man kan få 1000p om man skickar in använda batterier. Kollade väl för att se vad det var för påhitt, men tydligen så var det... ett påhitt.. Det var ett skämt.. :P.. Men.. det var ju inte ens roligt :/.. Det ska ju vara en liten finess på skämten tycker jag.. som det där med nylonstrumpa på teven för en sjujäkla massa år sedan.. Tänk så många som gick på det ändå xD

Nej.. hörrni.. Se upp med att bli lurade i dag!
Ha det gött!
//Jocke
*Ajdå.. Där blev du lurad igen av mr Bowling. Han önskade inte alls att du skulle ha det gött. Men framför allt så är ju hela den här bloggen ett skämt!* :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback