Måndag 6 april!

Hejsan Bloggen!
I dag så har man varit i Mästerbo dådå. Det har man nu varit under några måndagar.
Vi gick igenom och gjorde lite uppgifter om kranar (fordonsmonterad kran), vilket vi ska ha prov på nästa vecka.
Mer än det har väl egentligen inte hänt i dag faktiskt.

Eller jo.. Vi fick reda på att vi ska till Eskilstuna fredagen efter lovet, då vi ska låna en lastbil med kran där av en skola, så får de låna en av våra lastbilar då.
Och så ska vi den 15 maj till Uppsala, för att titta på och heja på två elever från oss treor i Mästerbo, som ska vara med och tävla i att backa med släp bl.a. Läraren hade frågat oss också om någon hade velat vara med, men alla vi hade tackat nej (antagligen så tycker alla vi att vi är sugiga på att backa md släp) :P. Nej, nå vidare bra är man då inte. Visst.. man kommer ju in hyfsat rakt in i ett sån bås (där man ska tippa), men ibland måste man ta om och hålla på å greja (inge kul när man ser släpet håller på att vika åt fel håll) -.-.

I morgon och på onsdag så blir det väl vanliga skoldagar. Sen är det påsklov :D. Det känns välbehövligt. Man har ju faktiskt varit på exakt alla lektioner och praktikdagar nu under en månads tid =). Det är nog faktiskt rekord för min del :P Jo, men det brukar ju alltid vara NÅGON dag som man känner för att vara hemma, att man är sjuk osv.

Får väl se när de i min klass ska göra sina muntliga framträdanden på svenskan (en del i nationella provet). Det är ju bara jag och Zöger som gjort (vilket vi får lite extra plus för det) ;)

Nej.. Ha det så gött!
//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback