Fredag 3 april!

Hejsan Bloggen!
Då har man praktiserat i dag med då.
Trodde att det "bara" skulle bli en 10 timmar eller nåt sånt, men det blev faktiskt 12 timmar i dag med.
Jag tror nog egentligen att skolan inte vill att vi ska praktisera så långa dagar, men vad ska man göra? Är man ute i bitten botten bu och tiden börjar flyga iväg, så har man ju inget annat val än att följa med och se när man kommer hem (det är ju så att man vet ju aldrig säkert när man kommer hem.. en nackdel med detta yrke).
Men.. jag brukar ta ut någon kompdag ibland, efter ett par gånger. Nu har jag faktiskt praktiserat 6 dagar på raken (3 st torsdagar och fredagar). Men nu så har man ju fått börja köra och allt, så nu tycker man ju iaf verkligen att det är kul.

I dag så har jag kört denna sträcka: Arboga-Västerås-Avesta. I Västerås med bil och släp strax före kl 15 en fredag är inget att leka med. Lite bilar överallt. Men det gick ju finemang lavemang =)

Blev för ett tag sedan tillfrågad av en tjej som jag börjat skriva med (hon kontaktade mig) :P.. Ja.. om jag skulle vara nykter i kväll och om jag kunde skjutsa henne hem från Horndal (hon bor i Fors). Jag tvekade lite. Jag känner mig väldigt trött nu. Visst.. hade gärnat ställt upp.. OM jag hade varit lite piggare. Det tar verkligen på en att sova 5 timmar två nätter i rad :P.. Men lägg dig tidigare då kanske? Tjaa.. Inte så enkelt :/

Nej.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Niki

Wohoooooo påsklov! :D Läs min blogg & Kommentera :)

Postat av: Niki

Wohoooooo påsklov! :D Läs min blogg & Kommentera :)

2009-04-03 @ 19:42:26
URL: http://nnikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback