Fredag 24 april!

Hejsan Bloggen!
Denna dag så var vi i klassen till Eskilstuna. Vi var dit för att hälsa på fordonsprogrammet där. Anledningen till att vi drog dit, var att de har en kranbil, som vi testade lite på. Så fick de låna vår nyaste bil, UPS:en. En -04:a tror jag det är.. Gått runt 6 000 mil.. det är riktigt nytt må jag säga.

Vi provade först att styra kranen lite i början. Vi tänkte att denna dag kommer bli väldigt tråkig om vi ska hålla på med den hela dagen, men inte det inte. Eftersom när vi hade provat kranen, så fick två av oss (jag och Zöger) gå till den andra lastbilen vi kom dit i, koppla på ett släp, och börja backa lite på deras bana. Så.. man kan iaf inte klaga nu på att man inte har tränat att backa iaf.

Nej.. Ni får ha det så gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback