Blogg här eller inte?!

Från min LunarStorm-blogg!

Hejsan Bloggen! Idag så har jag faktiskt allvarligt tänkt på att kanske flytta min blogg här från Lunar till blogg.se. Håller på att överväga för- och nackdelar med det. Kan inte nån hjälpa mig med det? Jag ser egentligen bara fördelar. Eller ja, visserligen så är väl en nackdel att blogg och gästboken inte finns på samma ställe. Men får se hur jag gör. Meddelar i vilket som. Jag ser ju egentligen ingen vits i att blogga på lunar längre, nu när det finns såna speciella sajter för att blogga. Dessutom så har ju Lunar blivit mer och mer sugit.. och man växer väl ifrån det. Sen så har jag ju slutat uppdatera statusen, i och med de 1337 statuspoängen.. ;).. Men.. aja.. får se hur jag gör. Inväntar reaktioner på det.. ;)

Till denna dag då: Idag så har jag varit hemma hela dagen. Kände mig inge bra imorse, så mamma fick lov att ringa till skolan (har nog skolkat för mycket så.. det var nog bäst så).. Igår så frågade jag mig själv om jag skulle gå till skolan idag eller inte.. Tänkte att: äsch.. jag stannar nog hemma imorgon = skolka. Men sen imorse så kände jag faktiskt huvudvärk och kom ju då på att jag kunde få mamma till att sjukanmäla = icke skolk. Givetvis så överdrivar man ju litegranna med pratet och så när man säger att man vill vara hemma. "Ååååå.. Eee så sjuuuuuk" :p.. Men mamma sa ju att jag inte har varit borta så mycket från skolan, så.. vilket jag i det stora hela inte har, så.. det bidde att vara hemma.. vilket e såååå sköööönt.. :p.. Helt ensam.. har bara Findus.. hehe

Imorgon får vi se hur jag mår. Är lite bättre i skallen idag iaf. Jag tror att anledningen till huvudvärken var att jag sov så dåligt natten till onsdag. Sov ju riktigt bara ca 4 h då.. Inte roligt att försöka somna i 2 h kan jag säga. Och det blir ju inge bättre i att man tänker: "jag måste somna.. jag måste somna" direkt. Men tillslut så.. Men kände inte att jag somnade.. utan det kändes som att jag bara blundade, och sen när alarmet kom så var klockan redan så mycket som 4:35.. :p.. Men imorse så fick jag sova i hela 9 h.. det var skönt.

Nä.. Nu ska jag inte pladdra nå mer här i dag. Ha det gött!
//Jocke


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback