Torsdag 22 maj

Hejsan Bloggen!
I dag så blev det ännu en tidig morgon att kliva upp. Igår så vaknade jag ju kl 04.. och i dag så blev det lite sovmorgon.. kl 06:05.. XD.. Åt frukost och åkte sen direkt till Mästerbo. Den stora bussen kom och så åkte vi iväg mot Barkarby kl 07. Kom dit vid 09 (de öppnade då), så gick vi runtomkring där tills klockan blev 14, då vi for hem igen. Man fick då med sig en del pennor - 14 st.. och så en keps. Så "delade" de ut korv med bröd på några ställen, så ett par 5-6 st sådana fick man väl i sig också.. och så dricka och kaffe också naturligtvis.
Så provade jag att gräva med grävmaskin.. bara testa lite sådär. Sen så bar det hemåt. Det blev lite tråkigt efter halva tiden då man tänkte "usch.. hela 3 timmar kvar".. men tiden gick på rätt bra ändå.
På bussen hemåt så satte busschauffören på Time Out, så resan hemåt gick snabbt och bra.. och rolig blev den ju med.. ^^

I morgon så är man helt ledig då svenskan är inställd.. igen.. :S.. Men extrauppgift blir att läsa sina böcker vilken jag kan göra i helgen. Så.. imorgon blir det först och främst att sova ut riktigt.. vilket jag inte har gjort sen i söndags.. :P.. Så blir det väl att ta det lite lugnt.. diska lite.. ja.. softa helt enkelt.. :)

Ha det nu så gött!
//Jocke

PS! Bilder från Maskinexpo kommer som småningom på bilddagboken.. troligtvis inom kort.. :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback