Torsdag!

Hejsan Bloggen! Jaha.. Då var det torsdag idag då. En liten kortis idag eftersom jag strax ska till Skokanonen vid Dalahästen strax. Ska iväg med mamma och kolla på nya skor för att se om man hittar nåt. De skorna jag har är verkligen risiga. Kanske man skulle kunna lägga upp en bild på de gamla?!?! Ja.. får se hur jag gör.

Skrev inget igår då jag för det första praktiserade hos EE hela dagen samt att min pissdata krånglade. Guud vad förbannad och irriterad jag vart. När man startar upp den så är det som vanligt. Sen virusprogrammet kommer upp.. men sen ingenting.. den arbetar ingenting heller. Man ser skrivbord och allting.. men så fort man klickar på typ en ikon eller nåt på skrivbordet så segade den ur totalt = starta om... det gjorde man om och om igen. Det är nu den senaste tiden det har blivit så. Fast det var första gången igår som jag inte alls fick igång den, utan tidigare så hade den kommit igång efter ca 5-6 omstart. Jag misstänker att det är virusprogrammet som ballar ur, så.. får se hur man gör med den saken.

Nä.. nu ska jag göra mig i ordning (med det menar jag sätta på mig mina gamla risiga skor och jacka) för att åka till Skokanonen.

Ha det gött!
//Jocke *som hoppas att datorn kommer vara bra nu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback