Tisdag!

Hejsan Bloggen! Då var det tisdag idag då. Härligt med hela dagen ledigt.. :D

Har inte gjort så mycket idag. Vaknade vid 10, sen så satte man sig framför teven och såg på Albert & Herberts jul.. :p.. Det var syrran och mamma som ville se på video eftersom det inte var nåt annat att se på teve. Så det såg man på medan man åt sin frukost (rostade mackor med leverpastej och gurka.. mmm).

Får se vad som händer senare idag då. Det blir nog mest lugnt. Senare denna vecka så har vi iallafall en sak planerat: äta på Max nån dag.

Det ska bli lite spännande och se hur den nya bloggplattformen som blogg.se ska uppdatera natten till fredag (läser mer om det
här). Hoppas det inte blir allt för mycket ändringar, för jag har ju precis börjat lärt mig hur det fungerar nu.. :P..

Ikväll så blir det nog att kolla på Grannfejden och Plus. Det brukar vara en standard på tisdagar. Har ju redan sett Andra Avenyn-avsnittet som sänds idag. Det är rätt spännande. Kollade på typ 5 avsnitt av Andra Avenyn i söndags, direkt när vi hade kommit från tåget. Men... nu måste man vänta till söndag för att få se nästa avsnitt.. :(.. menmen.. man överlever väl. Lite tröstande att det ska bli 105 avsnitt till efter den här första säsongen som också ska bli 105 avsnitt (avsnitt 79 var det senaste, alltså det som sänds idag).

Jag ska som småningom ta bort inlägg undan för undan på lunar, efterhand som jag kopierar in dem i datorn. Ja, självklart så har man ALLA blogginlägg som man har skrivit genom tiderna.. eller ja.. sen december 2004 då som jag började blogga. Fast då hette det ju inte blogg.. :p.. Men jag funderar på att kanske lägga upp dem på typ piratebay eller nåt.. :P.. eller lägga upp dem för nedladdning när jag har samlat till alla.. får se hur jag gör.. Inte månad för månad då som jag hade förut, utan år för år. Det blir ju då åren 2004, 2005, 2006 och 2007. Haha.. Ja, det har då blivit en hel del tecken. Undrar hur många A4-sidor med bloggskrift man har skrivit. Måste nog ha blivit som den svenska lagboken (den tjocka blåa ni vet) :P..

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback