Släp å slit!

.. då kommer dagens inlägg då:

Hejsan Bloggen! Då har man varit och jobbat idag med. Både tidningar och reklam blev avverkade idag också. Men så har man tjänat en liten slant också i helgen.. Närmare bestämt 529:- ^^.. Men nästa helg så tjänar jag ju bara mellan 100-130:- (beroende på hur mycket reklam) så.. Jag kör stenhård varannan helg.. hehe

Har inte ägnat mig åt så mycket annat än tidningar och reklam idag egentligen. Vaknade 08:40 ca, åt frukost.. tidningarna kom ca 09:15, vek ihop dem och la i ryggsäcken och iväg. Blev klar strax efter 11.. sen ner med reklamvagnen, i med reklamen och iväg med det.. tog lite över en timme (eftersom jag gjorde 7 trappuppgångar av mitt distrikt igår eftersom jag ändå hade reklam kvar i vagnen, varför inte gå med det direkt?!). Så.. blev klar runt 12:10ca.. Sen så läste jag Aftonbladet och bilaga.. tog väl lite mer än en timme.. sen så har jag suttit här vid min bärbara dator sen dess. MSN:at, BDB:at och Lunarerat lite.

Får se vad som händer senare idag. Ska nog ta tag i lite disk tror jag. Mamma vart lite småsur när hon kom hem och hon såg att inte vi hade gjort nånting (mest på Ida då eftersom hon har ju varit hemma hela tiden). Men jag ska nog ändå visa framfötterna och göra nåt hushållsnyttigt idag.

Melodifestivalfinal var det igår då. Jag hade ju tyvärr inte alla rätt på min lilla tippning som jag hade för skojs skull. Den listan såg ut såhär:

10. Frida feat. Headline
9. Nordman
8. Rongedal
7. Linda Bengtzing
6. BWO
5. Sibel
4. Christer Sjögren
3. Amy Diamond
2. Sanna Nielsen
1. Charlotte Perrelli

Den egentliga listan blev:
(förklaringar:
R = Rätt
V = Fel
-+1= Antal placeringar fel +upp, -ner)

10. Frida feat. Headline (R)
9. Christer Sjögren (V -5)
8. Amy Diamond (V -5)
7. Sibel (V -2)
6. Nordman (V +3)
5. Linda Bengtzing (V +2)
4. Rongedal (V +2)
3. BWO (V +3)
2. Sanna Nielsen (R)
1. Charlotte Perrelli (R)

Så.. 3 rätt iallafall.. :D Lite stolt ändå.. ^^..

Nä.. Nu ska jag ta och göra lite annat!

Ha det gött!
//Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback