Disco! :D

Hejsan Bloggen! Jaha då var det fredag dådå..

Idag så har det varit skola. Sovmorgon till 12.05.. ahhh.. :D.. och så samhällsprov det första man gjorde. Gjorde så gott jag kunde även fast jag inte alls hade tränat på. Menmen.. känns som G ändå. Fast hoppas ju på VG.. ;)

Sen var det svenska. Då fick vi svenskaboken för Svenska B (började med B-kursen nu denna terminen), och så läste vi ett urdrag ur en berättelse från medeltiden.

Snart så ska man till ett mellanstadiedisco och hjälpa till. Syrran ska också vara med och hjälpa plus några till som jag känner.. så.. det ska nog bli roligt. :D.. Vet inte om det är nån man "vet om" som går i mellanstadiet nu. Få se.. de som kommer måste ju vara födda mellan 1998-2000.. haha.. då gick man ju i låg-mellan själv.. :P

Innan jag knallar dit så ska jag ta hand om en del reklam. Har två distrikt i helgen. Men det är rätt mycket reklam denna helg så tjänar 267:- för dessa två distrikt denna helg PLUS Aftonbladet.. :D.. Visst är jag duktig som jobbar på? hehehehehe.. :p

Nä.. Nu ska jag se till att få nånting gjort!
Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer
Postat av: Michelle

Trevlig helg!

Postat av: Lisa

Mm, avokadon har ett ämne som också också är bra för prostatakörteln:)Tycker inte att den är så vidare god:S

2008-03-16 @ 15:21:02
URL: http://linedance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback