Torsdag 17 juli!

OBS! Detta inlägg är skrivet den 17:e juli!

Denna dag är det min systers födelsedag. Det har inte hänt så jättemycket i dag. Varit till Borlänge och handlat, köpt tårta och tittat och provat i ett par klädbutiker.
I går och i dag har vi varit på promenad á 1 timme. I dag så blev inte syrran med, så bara jag och pappa gick i ca en timme med barnvagnen. Han är såå gullig så, lille Holger.. :).. Syster tog en bild här för några dagar sedan, då jag höll i honom. Det ska jag lägga upp på BDB sen.

I morgon så bär det av mot Stockholm.. :D. Blir till Lars direkt för att lämna väskor etc, sen gå runt lite i stan och äta/fika lite. Sedan nån liten större måltid hos Lars eventuellt. Blir upp tidigt på lördagen, så det blir nog inte så sent på fredagskvällen att vara uppe.

Hur har/är vädret varit/är här då? Nja... Det är ju så att man kan vara i t-shirt ute, men det regnar lite av och till. Mullrade lite tidigare i dag här också. Några regnskurar lite då och då vilket det har varit hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback