Onsdag 23 juli!

Hejsan Bloggen!
Ja, som ni säkert märke så har jag redan skrivit lite blogg hos pappa, och lade upp alla nästan samtidigt här. Så nu har ni någonting att läsa / haft någonting att läsa (beroende på hur ni läser, om ni läser nerifrån och upp eller hur ni gör) :p.

I dag så har dagen verkligen flygit bort. Bortslösat framför datorn! Fyy, Jocke! Hade tänkt att möjligtvis kunnat hinnat med nån nytta i dag, men näe.. Men.. det blir ju så när man inte har haft tillgång till Internet under en vecka. Då blir man sittandes här och ta igen den tiden :P. Många på bdb har uppdaterat bilder, nya roliga blogginlägg på flera av de blogg som jag följer (inte minst på 1000apor.se).
Har i och för sig inte bara setat vid datorn.. nej då.. har varit till Willys med moppen också.. :P.. Var tvungen att kolla till den. Den var lite trögstartad, men det var väntat. Den har ju stått stilla i över en vecka så... Men efter lite kickningar och elstartförsök så startade den till slut (när den väl har startat så startar den ju varje gång, så det behöver man ju inte vara orolig för).

Om 6 dagar (på tisdag) så drar vi mot Norge. Känns väldigt overkligt att det bara är 6 dagar kvar. Det är ju inte alls många dagar juh. Snart dags att börja tänka över vad man ska ha med sig och förbereda. Som att fylla upp MP3:n med låtar. Sånt brukar ju alltid bli i sista sekunden, och så glömmer man nästan alltid något. Ett år glömde jag min mobilladdare.. :(.. Men den ordnade sig ändå för att min mormor hade samma laddare (Nokia 3310) :P.

Nej, ha det gött!
//Jocke *har haft tanken att möjligtvis föra över min blogg till Bilddagboken, där jag når flera (alltså flera "läsare") men vettefan... Nådde ju flera läsare till och med på lunar.. vad jag vet.. inte är det nå värst liv i kommentarerna heller* :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback