Praktik-onsdag!

Hejsan Bloggen! Idag så har man haft praktik på Ernsts Express dådå. Gick bra även idag. Åkte sträckan Avesta-Hofors-Falun-Hallstahammar-Avesta idag. Rätt okej runda. Det var drygt onsdagen precis före lovet då man åkte två gånger till Torshälla.. det är drygt att åka tillbaka samma väg. Men idag så var det en lagom rutt.

Sov faktiskt rätt bra inatt. Somna runt 22.. och vakna 4:30.. rätt hyfsat. Men man blir ju iallafall trött och seg när man sitter still en längre period. Då kanske man blundar till en stund.. hehe.. Om man har lite tråkigt är det bara att lyssna på radion. Hörde på Rix FM imorse.. Rix Morronzoo ni vet. Titti, Gert och Roger (radiopratarna som håller i morgonprogrammet.. som Adam och Gry ni vet), berättade om gårdagens förstaapril-skämt som de hade. De berättade att det var möjligt att kunna lyssna av ett samtal genom att skicka ett SMS till (nåt nr) för 10kr och då kunna lyssna av ett samtal. Hehe.. Det var ju ett skämt såklart. Men det var flera tusen som tydligen hade messat.. :p.. Pengarna som blev då gick till Unicef.. Rätt bra skämt.. Sådana skämt ska det vara!! hehe

Jag blev lurad endast en gång igår. Det var av syrran. Hon berättade att mamma skulle till Stockholm efter jobbet.. :P:P:P.. Det var ju inte sant dådå. Syster hade tydligen blivit lurad av mamma av samma sak.

Nä.. Nu ska jag äta!

Ciao!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback