Onsdag!

Hejsan Bloggen! Jahapp.. Då var det onsdag dådå.
Jag stannade hemma idag med. Ja, igår då också för bloggade ju inte igår. Ibland så känner man ju inte för att blogga, eller så har man inte tid till det.

Jo.. stannade hemma idag med då. Orkade bara inte kliva upp 4:30 och ut i snövädret (japp.. det snöade lite här i morse.. fast bara så att man ser så att det är lite vitt på gräsmattorna och hustaken). Så.. Det var skönast att stanna hemma. Men jag ska ändå till min jobbintervju i stan nu ganska snart, så lär iväg först till skolan för att få betygspapperet sen iväg till den avtalade platsen. Faktiskt inte alls nervös. Men jag ska då följa tips och sånt som jag har läst om att man ska kolla in i ögonen, vara intresserad (såklart) och veta litegranna om företaget. Det sistnämnda har jag läst på litegranna.
Företaget är då
Work Shop , och de hjälper företagen att få varorna sälja bättre i butikerna.. eller nåt sånt..:p..

Såhär står det iallafall i jobbannonsen:

Arbetsuppgifter
Rekrytera nya medlemmar till Avesta Köpcentrums kundklubb. Klubben har blivit en succé i andra köpcentrum i Sverige. Medlemskapet är givetvis helt gratis.

Verkar ju helt ok. Och så står det även att det lämpar bäst till de som studerar eller har nåt annat deltidsjobb (det är ju då deltidsjobb detta).
Så.. kommer jag att få det så slutar jag nog med reklamen.. helt.. Ska iallafall hursomhelst avsäga mig ett distrikt efter denna helgen, för kommer helt enkelt inte hinna med två distrikt under pappas helger.
Aftonbladet ska jag nog behålla.. iallafall till sommaren.. eller ja.. det beror ju egentligen på hur mycket det blir att jobba då. Det är 2 st de söker, så.. nån jättechans är det nog kanske inte.. men man kan ju iallafall försöka. ;)

Nä.. nu ska jag iväg strax. Ska göra mig i ordning och lite så.
Skriver väl hur det gick antingen ikväll eller imorgon. ;)

//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback