Onsdag 16 april!

Hejsan Bloggen! Jag har nog förlorat förmågan att komma på bra rubriker, så det får bli dagens datum den närmaste tiden.. eller ja.. tills jag får förmågan tillbaka.. hehe

I dag så har man stannat hemma. Var världens tröttaste när klockan ringde 4:30 imorse (APU i dag egentligen). Så.. jag låg och tänkte en ca 15 min.. :p.. på om jag skulle gå eller inte. Så tänkte jag: Jag kommer ju vara jäkligt trött hela dagen, så det är egentligen ingen mening med att jag ska gå. Så... så vart det. Jag skickade ett mess till en klasskompis som också är på samma ställe, och somnade om.
Vaknade igen vid 7 då mamma kom in och frågade om jag hade försovit mig.. :P.. Men jag sa som det var.. lite slumrigt sådär.

Så vaknade jag igen vid 8 av att syrran kom in med Findus.. -.-.. Så.. efter lite gos med Findus, så stod jag upp.. och satte mig vid datorn. Sedan dess har jag typ setat här. Ja.. har ju i och för sig tagit ett bad, varit på toa och ätit dådå.. men.. annars så har jag setat här hela dagen.. :P

Vad händer sen då? Tja.. Jag ska nog försöka slita mig härifrån så snart som möjligt.. får nog vara nog nu.. :P.. Får se vad man hittar på. Se på teve möjligtvis.. hehe.. Ja..vad ska man annars hitta på? Städa? Nej, tack. Är inte på det humöret i dag.

Men imorgon så ska jag då vara i skolan.. Det var rätt länge sedan jag var det på en torsdag. Det har ju både varit lov, ledigheter och så har man ju varit lite sjuk också. Men nu imorgon så ska jag nog gå. Det är ju dans på idrotten.. och så har jag nog lite att ta igen i på svenskan och naturkunskapen.. kanske inte så jättemycket.. men en del.

Aja.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback