Ny design! (skrev igår)

Hejsan Bloggen! Ja, lite ny design som ni ser. Har inte bara ändrat på designen (bytt klocka och ändrat båda till sommartid) utan även, för skojs skull.. hihi.. Kolla uppe till vänster.. längst upp.. ja.. där det står "Windows Internet Explorer".. eller ja.. "Firefox" för de som har det.. tihiihhi... :P.. Mixtra ju såklart lite med koderna.

Håller på och ska byta ut mitt "bowlingjockes blogg"-skrivt här ovanför till nåt snyggt (alltså... en egen logotype typ). Får se hur det kommer att gå med det.

Idag så har man varit ute med tidningar.. samt reklam. Fast tog mestadelen av reklamen igår, så blev inte ute lika länge som igår då. Men det som är härligast är ju att man är ledig imorgon.. :D.. Studiedag!!! Ja.. inte bara för mig, utan för alla som går i Domarhagen (eller Karlfeldtsgymnasiet som de ska byta namn till under detta år) -.-

Skulle nu egentligen bara rapportera reklam och Aftonbladet, men så kom jag ju på att jag har ju inte bloggat idag.. och så blir det väl lite annat också. Så är det ju alltid.. man har tänkt att man ska gå in på nån sida på nätet.. och så blir man sittande där.. Liknande fenomen när man ska handla. Det blir aldrig BARA den grejen man hade tänkt handla, utan det blir halva godishyllan istället. ^^

Man fick lite rysningar när man såg på Kalla Fakta (ja.. det blev så..) och det typ i slutet kom upp "Extra nyhetssändning 19:56" i högra hörnet av tv-rutan. Oj, tänkte man. Då är det ju nåt allvarligt som har hänt. Kommer så väl ihåg den 11 september 2001 då två flygplan krascha i båda WTC-husen. Då såg man att det var extra nyhetssändning. Samma med London-attackerna här för nån sommar sedan. Då var vi i Norge. Då såg man på tablån som de visade på NRK då, extra nyhetssändningar hela tiden typ. Då är det ju verkligen nåt allvarligt som har hänt. Ja, och vi tänkte ju resa dit en månad efter (var ju planerat), men det bidde inte så pga attackerna, utan det blev året efter istället (sommaren 2006 var det förresten.. 2007 var vi ju i Paris) :D.

I alla fall så handlade det ju om hon Engla som hade försvunnit. Det har nu visats sig att han som hade kidnappat henne även dödat henne SAMT erkänt mordet på Pernilla i Falun år 2000. Usch.. Måste verkligen vara hemskt för de närstående. Jag hade blivit helt förstörd om det hände någon som man kände... som man egentligen bara vet vem det är.

Spelade bowling i dag på eftermiddagen med syster, farbror och farfar. Gick rätt bra för mig faktiskt. 598p på 4 serier, den bästa serien i dag: 156p.. :D.. Det hände två gånger att jag fick två skitrutor (alltså typ |5|4| och |7|2| eller liknande) och så en dubbel (två strike på raken) direkt efter, så man jämnade upp.. hehehe..

Nä... Ha det gött! ;)
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback