Lördag 26 april!

Hej bloggen!
Jaha.. Då var det lördag dådå. De flesta brukar ju vakna rätt sent på lördagar i och med att man är ledig och att man kanske somnar lite senare än vanligt på fredagen (eller lördagen då). Men inte jag inte.. nejnej.. jag står upp vid 8:35 jag.. både på lördag och söndag.. ja.. varannan lördag och söndag dådå ^^.. Men är faktiskt lite stolt över mig själv att jag så pass länge har arbetat så länge med Aftonbladet.. ja.. även reklamen också då.. men mest Aftonbladet eftersom jag har sålt det i 2½ år nu snart. Reklamen har jag delat ut i ett halvår. Hehe.. ja.. inte oavbrutet då.. :P

Jag har sagt till han som jobbar på reklamen att jag inte har tid att göra två distrikt under pappas helger. Han sa: "Ska se om jag får tag i nån" på ett ungefär.. :S.. Om jag inte kan så kan jag inte. Visserligen så fixar jag det om jag får gå på måndagen, men de får väl klagomål då. Vissa kärringar och gubbar är ju snabba vid telefonen. De kan säkert numret dit utantill.

- Ock ock.. Klas-Göran, har vi fått reklamen?
- Nej, Britta. Ska jag ringa?
- Ja, gör det. Du kan det utantill va?
- Ja.. det är väl klart.

:P

Jaha.. Får se vad som händer i dag då. Ska nog sitta här ett litet tag till. Sen så blir det nog att läsa Aftonbladet. Det är ju en självklarhet.. ;)
Sen så ska jag nog ta och göra lite nyttigt också - inte bara sitta och häcka. Så att morsan blir nöjd. :)

Jag gjorde nästintill 1½ distrikt i dag med reklamen. Det är skönt att ha mer än hälften gjort.. så man slipper göra lika mycket imorgon. Är nog en sådan person som vill ha allt överstökat (allt skit.. sen det roliga). Kanske inte alltid då.. men när det gäller reklamen, så vill man ha gjort det mesta på lördagen. Beroende på vädret dådå.. Är det spöregn och åska hela lördagen och man vet att det ska bli soligt och 25c på söndagen, så tar man ju nästan ingenting på lördagen.. :P

Nä.. Ha det gött!
//Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback