Falck!

Hah.. Fick nå reklam från Falck i dag på posten.. :P.. Det var ett erbjudande. Om man betalar 486 kr, då får jag en "trygghet" när jag kör min "motorcykel" (:P). Alltså.. om mopeden då skulle stanna av nån anledning, så får man bärgningshjälp.. :P.. För det första: Har ingen motorcykel.. :P.. För det andra: Jag åker numera aldrig mer än mellan Krylbo-Avesta, så.. behöver nog ingen bärgningshjälp. Om det nu är så att jag skulle få stopp, så.. finns det alltid nåt ställe som man kan gå till.. eller annars hem i värsta fall.

Hah.. Ja.. ett litet flin fick man iaf..

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahah!
Sån reklamn fick jag med... :)

2008-04-15 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback