Eine kleine Donnerstag!

Hejsan Bloggen! Ja, då var det torsdag dådå.

Du undrar väl hur det gick på min jobbintervju igår? Lilla nyfikna #%#&#&#.. :p..
Hehe.. Jodå det gick bara bra. Vi hälsade först på varandra, och så började han fråga ett par saker som vad jag gör på fritiden, om jobbet osv. Han sa att han skulle ringa idag och berätta hur det gick.. men det har inte ringt nån ännu så.. får väl se om det var idag han menade eller imorgon.. han kan ju ha trott att det var torsdag igår, vilket till och med jag fick för mig.. hihi

Annars idag då? Vad har hänt?! Ja.. var på idrotten på förmiddagen iallafall. Gymmet som vanligt.
Sen så fick man reda på att det var bio. Neeeej.. tänker man direkt, eftersom det ju alltid brukar vara dåliga filmer. Så.. på den gick man inte. Men trodde att bion skulle vara så pass tidig så att vi skulle ha hunnit ha lite natur, men när jag gick in och kolla på långtids-PM på skolans hemsida så stod det att bion börja 13:30 och slutar ca 15:10. Naturkunskapen börjar ju 13:30 på torsdagar.. så... det blev inget mer än idrott idag.. för mig iallafall. Det kan ha varit lite svenska innan bion som jag missade.. men aja.. det var säkert om vilken film det var osv. No interested!!! :P

Just nu är mamma iväg till Hedemora till en slags djurfrisör för att få Findus tjocka och lurviga hundpäls avklippt. Man märker att han blir lite gladare och spralligare när han har fått av sig sin tjocka päls. Det är nog varmt för honom att ha en sån tjock päls, speciellt nu när det börjar på att bli lite varmare ute (eller ja.. varmare och varmare.. nu har det nu snöat både idag litegranna och igår. Fast den som kom, runt 3-4 cm kanske, har solen smält bort).

Har nyligen kopierat över en massa inlägg som jag har sparade på Lunar, som jag ska ta bort från lunar alldeles strax, för att kanske lägga upp dem på nåt annat vis. Nya läsare vill väl kanske läsa vad jag skrev för 4 år sedan, eller? :P.. Mina inlägg var ju, faktiskt, så mycket roligare då, då man var en nykläckt bloggare. Nu är inte inläggen lika roliga längre.. tycker iallafall jag.. visst.. de är nog säkert värda att läsa, men... mina inlägg under bara de senaste månaderna har blivit liksom lite mer "vuxnare" och "tråkigare" på nå vis. Jag berättar numera bara vad som har hänt och that's it. Jo, visserligen så kan man komma på nåt riktigt roligt som man skriver upp.. men jag tror nog att det är såhär att jag inte får så mycket respons på de "roliga" sakerna som jag skriver nu än vad jag fick förut. Det bidrar nog till en del till att inläggen kanske blir lite tråkigare.

Menmen... Inte tänker då jag sluta blogga, även fast man inte får några kommentarer.. *snyft*.. ^^

Nä.. Ha det gött!
//Jocke

OBS! Jag vill att alla som läser detta inlägg lägger in en kommentar. Det behöver inte vara en kommentar över nånting, utan bara ditt namn eller nick, så man vet vilka det är som läser dessa, ibland, lite löjliga, idiotiska men med lite inslag av humor... ibland.. Så.. Kommentera!! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

:P

2008-04-10 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är senil

Din emailadress, så att jag kan spamma lite:

Din hemsida så jag kan hembesöka dig:

Skriv din jättegenomtänkta kommentar:

Trackback